СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №234

М.КИЄВА З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ

ЕКОНОМІКИ І ПРАВА

Меню сайту
РЕЄСТРАЦІЯ НА ТЕСТУВАННЯ
У 1 КЛАС
    ПСИХОЛОГІЧНИЙ КЛУБ:
    РЕЄСТРАЦІЯ НА ТРЕНІНГ
      ЗНО
      ПРОБНЕ ЗНО
      ГАШ
      Щоденник
        ІНТЕЛЕКТ УКРАЇНИ
          Друзі сайту
        • Президент України
        • Верховна Рада України
        • Урядовий портал
        • Уряд.портал для дітей
        • КМДА
        • МОН
        • ДОН
        • Дніпровська РДА
        • Дніпровське РУО
        • Профспілка освітян
        • Інтелект України
        • ІППО ім.Б.Грінченка
        • ПедПреса
        • Навч.заклади України
        • Освітня карта Києва
        • Директор школи
        • Педрада
        • К.уч.олімп.з інформ.1
        • К.уч.олімп.з інформ.2
        • Інноватика в освіті
        • ЗНО
        • КРЦОЯО
        • ЦНОІМ-моніторинг
        • КПДЮ
        • МАН
        • Київська МАН
        • Профорієнтація
        • Крок за кроком-ГАШ
        • Он-лан база ГАШ
        • ДТЕК
        • ІМР
        • Ліцей №8,м.Пермь,Росія
        • UCOZ
        • Статистика
                     
          Всього осіб на сайті:
          127
          Нових за місяць:
          0
          Нових за тиждень:
          0
          Нових вчора:
          0
          Нових сьогодні:
          0
          Онлайн список
          Онлайн всього: 1
          Гостей: 1
          Користувачів: 0
          Cьогодні нас відвідали
          ПРОЕКТИ » ПРОЕКТ "ІНТЕЛЕКТ УКРАЇНИ" » ПРО ПРОЕКТ "ІНТЕЛЕКТ УКРАЇНИ"

          ПРО ПОСІБНИКИ ПРОЕКТУ

             Однією з характерних ознак розвитку національної системи освіти на сучасному етапі є її варіативність, що виражається в розробці і створенні альтернативних підручників, якими і є посібники науково-педагогічного проекту «Інтелект України», що стали виразником певної педагогічної технології. Створення таких навчальних книжок повноцінно реалізують ідеї особистісно орієнтованого навчання.

             Посібники проекту побудовані з урахуванням основних етапів навчання -  засвоєння навчального матеріалу та його застосування на практиці. Вони реалізують діяльнісний підхід до організації навчального процесу, який змодельований у підручнику за принципом: «Для того, щоб учень засвоїв матеріал, який вивчає, він повинен виконати повний цикл пізнавальних дій, тобто сприйняти його, осмислити, запам’ятати, повправлятися в застосуванні знань на практиці й потім виконати подальші навчальні дії на їх повторення, поглиблення й міцніше засвоєння. Через дані посібники реалізується концепція міцного засвоєння знань, періодичне повторення навчального матеріалу. Спочатку проміжки між повторенням коротші, пізніше вони збільшуються.

             Велику увагу в підручниках автори приділяють ознайомленню школяра з конкретними способами запам’ятовування: використання наочних посібників, застосування алгоритмів, пам’яток, опорних схем, таблиць тощо.

             Вправи у підручниках поділяються на пробні, тренувальні, творчі. Велике місце автори відводять вправам за зразком - це завдання з повною орієнтувальною основою дії. Учні знають, як виконувати його та які результати повинні отримати. Дані посібники не лише повноцінно й послідовно викладають навчальний матеріал, а й служать моделлю формування навчальної діяльності як провідної у шкільному віці. Вони реалізують емоційно-ціннісний компонент змісту освіти й мотиваційну функцію.

             Важливим моментом проекту є формування емоційно-позитивного стану дитини в процесі навчання. Це відбувається через незвичну добірку  видів завдань: виконання пісень під караоке, читання казок способом стеження за диктором презентації, робота з уривками мультфільмів та пошук переглянутого в тексті, вправа «Фотоапарат» тощо…

             Способи навчально-пізнавальної діяльності в даному проекті передаються через правила, вказівки, алгоритмічні приписи й засвоюються учнями в формі вмінь і навичок.

             Досвід творчої діяльності фіксується в посібниках у формі частково-пошукових завдань. Ефективними, як показала практика, є завдання на розвиток зорової пам’яті, уваги, спостережливості, кмітливості, формулювання припущень, встановлення послідовності певних дій, самооцінку.

             Велику увагу автори проекту приділяють завданням, на основі яких формується ставлення до власного здоров’я та здоров’я оточуючих, до самого себе та інших людей, поведінка в соціумі.

          Державні символи
          України

          Прапор
          Герб



          Гімн

          Ще не вмерла України
          ні слава, ні воля,
          Ще нам, браття українці,
          усміхнеться доля.
          Згинуть наші вороженьки,
          як роса на сонці,
          Запануєм і ми, браття,
          у своїй сторонці.

          Душу й тіло ми положим
          за нашу свободу,
          І покажем, що ми, браття, козацького роду.
          Пошук
          Свята та події
          Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
          Погода
          Радіо
          Пошукові системи
          Почуємо, підтримаємо, проконсультуємо
          Лінійки для форума і блога lines.net.ua